P&G: Oral-B influencerská kampaň

Oral-B na jar uvádzala na náš trh novú zubnú pastu zameranú na ochranu ďasien. Pastu chcel klient predstaviť ľudsky a uveriteľne – pomocou influencerov.

Riešenie

Do kampane sme aj vďaka Influence Power Index vybrali 15 influencerov, ktorí spĺňali vopred stanové kritériá – žijú aktívny a zdravý život, záleží im na tom, ako sa o seba starajú alebo majú deti, pre ktoré vyberajú len to najlepšie. Influencerov sme si rozdelili na 3 hlavné skupiny:

  1. influenceri s vysokým zásahom pre šírenie povedomia medzi čo najväčšou skupinou zákazníkov,
  2. influenceri s aktívnym a zdravým životným štýlom a vysoko angažovanou cieľovou skupinou,
  3. mamičky a doktorky, ktoré komunikácii dodávajú dôveryhodnosť.

Každý z influencerov sa držal nevyhnutných míľnikov, no napriek tomu mali pri tvorbe obsahu úplne voľnú ruku. Presne tak, ako to majú ich fanúšikovia najradšej.

"Za obdobie kampane bolo vytvorených 88 jedinečných príspevkov s viac ako 2,5 miliónmi organických impresií."

Výsledky

Na Slovensku tak vznikla jedna z najväčších influencerských kampaní, kde počas 2 mesiacov vytvorilo 15 influencerov 88 jedinečných kusov obsahu s viac ako 2,5 miliónmi čisto organických impresií.

Vytvorili sme tak skvelé povedomie o produkte a výbornú základňu pre rast značky Oral-B (nielen) v online prostredí.